Vilkår for nettbutikk

HealthOx Munnbinds abonnement:

Som abonnent får du faste forsendelser tilsendt portofritt hvar måned for den pris de abonnement du valgt.

Du sier selv fra om du vil øke antallet i abonnementet ditt. Vi må ha informasjon fra deg per e-post (abonnement@healthox.nosenest 1 uker för fakturadatoen for din siste abonnementspakke om vi skal kunne øke antallet på din ordre det gjeller også om du vill avsluta abonneringen. Våre abonnements tilbud gjelder kun til norske adresser og norske bedrifter.Abonnementet er løpende med 3 mnd oppsigelse tid.

Vi tilbyr produktet til den avtalte prisen kun i abonnements form, men de som ønsker å kjøpe enkeltpakker à 50 munnbind kan få dette på vår web shop eller vår smitteverns butikk i Wiederøeveien 1 1352 Fornebu Norway (Telenor Arena).

Betalingsvilkår:

Alle priser på vår web shop er Ex merverdiavgift. Alle våre produkter er godkjent for salg i Norge. Vi tilbyr betaling via Visa og paypal samt faktura for de kunder som er kredit godkende, vi kan sende varer forskudds faktura. 

Faktura sendes i separat mail etter att man mottatt ordrebekreftelsen.

Betalingsfristen er spesifisert på fakturaens forside.

Selv om det sikkert ikke gjelder deg er vi forpliktet til å informere om at eventuelle purringer vil få tillagt det til enhver tid gjeldende purregebyr, for tiden kr 70,-

Leveringstid og varebeholdning:

Vi pakker og leverer varene med Post Nor ordrer som kommer in til oss för kl 12.00 sendes samma dag. Deretter tar det normalt 2-5 virkedager før du får varene i postkassen din, alt etter hvor i landet du bor. Vi har varer tilgjengelig for levering samt i vår smitteverns butikk, og om det unntaksvis skulle være en utsolgtsituasjon, vil dette være kommunisert tydelig på bestillingssider for det aktuelle produktet.

Returrett for varer i abonnement:

Det er ikke returrett på ordrer till bedrift og medisinske munnbind og det er derfor ikke returrett på de forsendelsene du mottar etter leveranse.

Alle abonnements frågor rettas mot:

Sende e-post: shop@HealthOx.no

HealthOx – medlemsklubb:

Etter ditt første kjøp, får du som kunde hos oss et automatisk og gratis medlemskap i HealthOx Fordel. Medlemskapet gir deg alltid fri frakt og levering rett til postkassen. Du mottar eksklusive kundefordeler, rabatter og VIP-tilbud. Du kan bli kontaktet via brev, telefon, e-post, sosiale medier og SMS for å bli informert om våre tilbud og medlemsklubbfordeler fra HealthOx International AS, og våre nære samarbeidspartnere. Du kan alltid avmelde deg fra framtidige nyhetsbrev i forbindelse med mottak av nyhetsbrev.

Prisreguleringer løpende abonnement:

Vi forbeholder oss retten til mindre prisjusteringer underveis i abonnementsperioden, men dog slik at gamle abonnenter (fra tidligere kalenderår) har lavere priser enn nyrekrutterte (i inneværende kalenderår) på ordinære ordrer.

Du handler trygt hos oss

Vi er medlem av Virke e-Handel, som har strenge krav til medlemmenes ansvar overfor sine kunder og til kjøpsbetingelsene. Se etter bedrifter som er medlem her eller er sertifisert hos Trygg E-handel når du handler på internett eller postordre – da risikerer du ingenting! Du vet at det står et seriøst firma bak og det gir ekstra kjøpetrygghet!

Reklamasjon:

Dersom en vare har feil eller mangler kan du kreve omlevering med ett nytt produkt, henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år etter at du mottok varen. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed i rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. For eventuelle reklamasjoner bes du henvende seg til vår kundeservice - telefon 21 56 83 80, epost: shop@HealthOx.no. Vi refunderer fraktkostnader du har hatt i forbindelse med en godkjent reklamasjon. Vi følger Forbrukertvistutvalgets policy ved eventuelle tvister.

Personvernerklæring:

HealthOx International AS og ev. datterselskap er ansvarlig for behandling av personopplysninger du legger igjen på våre nettsider. Vi behandler disse opplysningene på en sikker måte. Les vår personvernerklæring her.

Angrerett

For abonnement gjelder dette kun dersom du angrer på opprettelsen av abonnementet, og derfor kun ved første leveranse og er en privat person. Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt ihht Angrerettsloven og varen er mottatt. Pakken må returneres uåpnet, og forsegling må ikke være brutt. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre tjenesteyteren har misligholdt avtalen, eller tjenesteyteren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte vare ikke var tilgjengelig. Till eventule privat kunde sender vi angrerettsskjema sammen med den første abonnementsordren. For å benytte angreretten kan du ringe 21 56 83 80 (man-fre 09-16), sende e-post: kundeservice@HealtOx.no.

Videresalg av produkter:

Videresalg av våre produkter kan kun skje etter vår forutgående og skriftlige godkjenning. Brudd på dette kan bli bragt inn for domstolene.

Mvh 

Kundeservice HealthOx International As